Återhämtar mig sakta...

Tjo!
 
Min plan för helgen är att färglägga i min målarbok de få timmar jag är vaken varje dag. Eftersom jag är beordrad att inte överanstränga mig mer i veckan dvs inte åka iväg på fler möten. Så är det nog lika bra att att försöka måla i omgångar. Sängen kan jag ju ändå inte ligga nerbäddad i för länge pga värk. Så något måste jag hitta på att göra mellan vilostunderna.
 
Hjärtat går fortfarande på högvarv men inte lika mycket som igår. Det går därmed sakta men säkert åt rätt håll även om det känns som ett evighets projekt att få ner pulsen efter att man överasträngt sig. Tack o lov händer detta inte speciellt ofta för mig nu för tiden. kramiz<3
 
Hoppas ni där ute har en trevlig helg!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Jag har en bra helg, trots att jag jobbar. :-)

2017-09-16 @ 21:58:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0