Startat veckan tidigt...

Tjo!
 
Idag mår jag faktiskt helt okej bortsett från att jag börjar bli sömnig igen. Men det är ju inte så konstigt då jag trots allt vart vaken sen 7 tiden i morse. Jag har nämligen vart med hos veterinären då min brors katt skulle ta bort stygn och så. Trots lite rivmärken så gick besöket över förväntan tycker jag. Hon var så duktig lilla tjejen.
 
  Nu börjar det bli dags för en vilostund för mig så att jag orka äta mellis och middag senare sen. Aptiten är ju lite svajig, men viktigaste just nu är att jag försöker iallafall och det är jag väldig noga med. Planen är annars att bara ta det lugnt fram till Onsdag då jag tänkt ringa vårdcentralen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Miss Jennifer

Min atit är med rätt svajig :(

Svar: Tråkigt:( Hoppas den snart blir bättre igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-04-09 @ 15:27:34
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0