5 saker i mitt rum på ön jag älskar...

Hej på er!
 
Idag bär det återigen hem till stan då vi har lite som måste göras där hemma innan pappa börjar jobba på Måndag. Men innan vi åker hem tänkte jag berätta 5 saker i mitt rum här på ön som jag bara älskar. Jag har ju bott i detta rum som ligger i garagebyggnaden utanför stora huset varje sommar nu sen min syster flytta hemifrån och jag trivs utmärkt. kramiz<3
 
Riktig sängmadrass medans hemma i stan sover jag enbart i våningssäng
med skummadrass:
 
Har eget handfatt med fungerande vattenkran och badrumskåp: 
 
Spritstubben pappa gjorde till mig i 20-årspresent som stått tom fram tills
i sommar när den fylldes med mina näringsdrycker:
 
Min minnes & Ängla hylla som jag och pappa snickra ihop när jag
var i tonåren:
  
Egen kyl som gör att jag kan äta när som om det skulle bli kris på natten:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Maria

Din värk kanske skulle bli bättre om du hade en ordentlig säng att sova i även i stan. Min mamma har fm och bytte till en kontinental och sover mycket bättre och har mindre värk.

Svar: hej! Jo, det tror jag också och planen är att införskaffa en riktig säng när jag väl bor i egen lägenhet. för som det är nu så är vi i behov av extra sängarna som våningssängen i stan ger då jag har syskonbarn som kommer minst en vecka i månaden. kramiz<3
Senaste tiden har jag sovit rätt bra även i stan och mycket tack vare min wellpure madrass som jag älskar.

kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-08-08 @ 18:25:48
URL: http://www.iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0