Fötterna ska få kärlek...

Goddag på er!
 
Idag är det äntigen dags att pyssla om mina fötter igen. De är visserligen inte är jätte illa med dem, men det ska ändå bli riktigt skönt att få ge fötterna lite extra kärlek inför hösten. Har gått hos samma fotterpeut i minst 5 år nu och jag trivs jätte bra hos henne.
 
Jag går på fotvård var 3:e månad och jag är helt slut när jag kommer hem därifrån. Men jag kan säga att det tar ännu mer energi att försöka klippa och fila dem själv än att ta sig till och från fotvården.
 
Dessa besök har inte alltid vart ekonomiskt möjligt för mig utan de första åren stod mamma för kostnaderna för mina besök. Nu mera kan jag lägga undan egna pengar till det och på så sätt inte behöva få dåligt samvete. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0