Uppkopplad på TENS-apparten...

Hej på er!
 
Mina nervsmärtor ökar allt mer just nu och i omgångar gör det så ont att tårarna forsar ner. Smärtorna får mig även att tappa humöret emellanåt, men som tur brukar det klinga av när jag fått vara ifred en stund och bara samla mig. Jag försöker inte låta min frustration gå ut över min familj, men ibland blir det så ändå. Men dem vet att jag inte menar illa utan attt jag bara behöver få ut mina känslor.
 
Planen idag är iallafall att vänta in mitt vårdsamtal jag behöver få klart och sen blir det nog en härlig vilostund innan jag kopplas upp mig på TENS-apparaten resten av kvällen. Jag körde med den igår och det var underbart!Det tar inte bort smärtorna men det får mig slappa av, vilket har effekt när det komemr till att somna sen. kramiz<3 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0