♥Veckans Hiss & Diss♥ V.49

 Tjo på er!
 
Då har ännu en vecka lidit mot sitt slut och denna veckan har verkligen vart en berg och dalbana när det kommer till min kropp. Veckan börja ju med ett besök på rehab som resultera i feber och svåra smärtor, men efter ett par dagar börja febern äntligen gå ner och jag återfick lite energi till att hålla mig uppe en stund på dagen för att att göra klart julkorten. Nu är det dags att planera upp kommande veckan. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag har orkat rensa ett
hyllplan i bokhyllan, vilket var otroligt
skönt att ha det klart.
 
 
 
Tummen Ner: Febern och det enorma
bakslaget som blev efter rehab. Jag har viljan men
kroppen klarar inte av 15 min rehabbesök.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Usch för feber!! Hissen är däremot inte så tokig :D

Svar: Aa, det var så skönt att få påbörja rensningen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-12-09 @ 20:31:00
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0