♥Veckans Hiss & Diss♥

Hej på er!
 
Då var denna vecka snart slut och nu har vi kommit in i Februari månad. Min vecka var till en början riktigt kämpigt, men nu mot slutet av den tycker jag det har gått betydligt bättre. Jag har haft lite energi till att sitta upp med mamma en stund mitt på dagen innan jag måste sova middag. kramiz<3
 
Glöm inte att ni också gärna får berätta om eran hiss och diss för veckan!
 
 
 
 
Veckans Hiss: Jag har fått komma ut och njuta lite av snön även om det var svinkallt!
 
 
Veckans Diss: Järnbristen jag hade i början av veckan pga mensen. Det var fruktansvärt obehaglig att vara så snurrig och likblek.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0