5 saker ni kanske inte vet om mig...

God förmiddag!
 
Det var ett tag sen jag la upp lite annorlunda inlägg här på bloggen och eftersom jag åker hem från syrran idag passar det perfekt. Så här kommer fem saker ni kanske inte vet om mig. kramiz<3
 
 
1. Jag har aldrig åkt flygplan men har däremot åkt helikopter under en campingvistelse.
 
2. Faller lätt till tårar om något inte går som planerat.
 
3. Har alltid haft svårt för Engelska och hållet fortfarande på att öka mitt ordförråd i det efter att jag fick godkänt i grundskolan.
 
4. Jag lider av åldersnoja fast jag inte vill erkänna det.
 
5. Älskar löskokt ägggula då jag tycker det är de godaste på ägget.
 
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0