Solen skiner på...

Goddag!
 
Då var ännu en solig dag på ön här och jag är taggad. Visserligen kan jag inte vara ute nu mitt på dagen utan får tålmodigt vänta tills ikväll när det är svalare. Jag mår iallafall lite bättre även om illameåndet fortfarande ställer till det emellanåt. 
 
Idag hoppas jag komma igång med målandet litegrann. Dock får jag hålla mig i mitt rum så får se hur länge jag kan sitta utan att bröstkorgen börjar strejka. Ikväll kanske det blir ännu ett härligt kvällsbad om jag har tur att pappa orkar åka. Vart så otroligt skönt att svalka sig lite efter vart överhettad hela dagen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Här är med varmt och soligt :D

Svar: Så skönt! Solen ger en sådan härlig glädje tycker jag även om det nästan börjar bli för torrt i marken här då det inte kommit en droppe regn på flera veckors tid. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-13 @ 18:56:44
URL: http://missjennifer.se
MADDISENJ.SE

Det är fantastiskt vilket väder vi har :)

Svar: Ja, verkligen=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-07-13 @ 20:58:23
URL: http://maddisenj.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0