Vi är på väg...

Godmorgon!
 
Idag är det äntligen dags för resan till mina gammelfastrar i Västerås och ni ska bara veta hur mycket jag tjatat på pappa om att jag vill åka upp till dem. Till och med på min födelsedag var jag på honom att det enda jag önskar mig är att få komma till dem. Det sluta med att pappa till slut tog tag i det och boka boende där uppe.
 
Så nu är vi äntligen på väg upp och det blir två nätter denna gång för att jag ska få vila mig från bilåkandet innan vi reser hem igen. Denna gång är jag enormt nyfiken på att få veta mer om min farfars bakgrund då han gick bort när jag knappt var ett år gammal. Sen ska vi såklart ta med gammelfastrarna på utflykter för det brukar dem uppskatta nått enormt. deras värme och kärlek kommer ge mig otroligt mycket styrka inför höstens alla utmaningar! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0