Försöka baka inför imorgon...

Tjo!!
 
Inatt fick jag en ritkigt bra sömn och vakna endast en gång under hela natten. Kroppen är dock inte samarbetsvillig idag. Men det får jag ta med tanke på hur roligt jag hade det igår med bästisen och Wiirah. Det var en behövlig utflyckt för min del.
 
Idag finns det bara ett måste på min lista och det är att baka choklad muffins till mitt firande imorgon. Jag kommer får lite hjälp av mamma under bakandet som vanligt då jag har lite svårt att hålla koll på alla moment i receptet med min ME-hjärna. Det blir lätt kaos när de blir för mycket att hålla reda på tyvärr. kramiz<3
 
Recept på mina favorit muffins finns HÄR
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Gott med choklad muffins :)

Svar: ja, dem är riktigt goda:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-29 @ 19:15:07
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0