Så typiskt min kropp!...

Tjo på er!
 
Idag har jag så galet ont i kroppen att jag knappt klarar av att röra mig och dessutom håller sig febern fortfarande i. Igår fick jag iallafall svar på varför kroppen är såpass "svag"  just nu. Jag har nämligen fått problem med mellanblödning igen. Nu var det visserligen ett tag sen sist, men det känns ändå som min kropp aldrig är "förberedd" när det väl kommer. 
 
Min kroppen är därmed urspel helt för tillfälligt, så det får bli ett par lugna dagar framöver. Jag hoppas dock kroppen återhämtar sig från blödningarna så småningom även om det lär ta tid. Så j*vla typiskt att åka på det samtidigt som man redan är sämre i sina kroniska sjukdomar. Ja ja, bara till att kämpa på! kramiz<3  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolinn

Styrkekramar! Du är grym, glöm inte det. :)

Svar: Tack fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-06-18 @ 16:42:41
URL: http://nouw.com/carolinn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0