Första dagen i mitt paradis...

Goddag!
 
Det känns underbart att få vakna upp här ute av att solen lyser in i rummet. Jag orka visserligen inte kliva upp såpass tidigt som jag hade hoppats. Då kroppen är både stel och otroligt öm efter första natten här, men förhoppningsvis blir kommande natt bättre.
 
Om en liten stund ska jag bege mig ut en stund för att njuta av naturen. Dock måste jag nog klä på mig ordentligen för trots att solen tittar fram emellanåt så är det rätt kyligt här ute. Lika bra att sätta igång nu så kanske jag hinner med lite annat innan jag måste sova middag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Härligt!

Svar: <3 <3 <3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-23 @ 14:04:57
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0