Min magkänsla stämde...

Tjo på er!
 
När jag satt i väntrummet igår var jag super nervös men så fort sköterskan ropa upp mitt namn var det som det släppte. Jag hade nämligen turen att få en sköterska som kände igen mig sen perioden jag fick injektioner 1-3 ggr/veckan. Hon gjorde en snabbcheck på halsen och skicka mig direkt till labb.
 
Väl när jag blev uppropad på nytt hade hon med sig en läkare som också tog en titt i halsen och konstatera ganska snabbt att jag har en solklar halsfluss som måste behandlas med penicillin då den pågått så pass länge. Så nu blir det en kur på 10 dagar och veckor av återhämtning.
 
Jag har alltså gått och trott på en lätt förkylning alt bara torr i halsen men i söndags när jag fick ännu en omgång med halsont gick magkänslan åt att något inte stod rätt till. Detta trots att inte smärtan var så hemsk som jag minns halsfluss när allt med mina kroniska sjukdomar tog sin början. Magkänslan denna gång var rätt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
åsa/nalta norrland

Så skönt Du fick hjälp, krya på Dig

Svar: Tack. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-06 @ 13:45:59
URL: http://naltax2.blogspot.com/
Nilla

Magkänslan brukar ha rätt. Krya på dig ❤

Svar: Ja verkligen. tack så mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-11-06 @ 16:22:44
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0