Besöket hos Sjukgymnasten...

Tjo!
 
Igår var jag iväg på besöket hos sjukgymnasten efter att inte satt min fot där på flera år. Jag var ritkigt nervös medans jag satt i väntrummet men redan när sjukgymnasten ropa upp mitt namn släppte lite av det. Då både jag och hon kände igen varann sen tidigare. Detta besök var dock första gången jag vart med om att en sjukgymnast läst på om BÅDE ME och Fibromyalgi.
 
Planen för denna omgång är att öva upp balansen lite grann alltså inte pressa mig för hårt utan bara hitta de små knepen. Det är inte säkert min kropp kommer palla med de få övningar heller, men vi kom tillsammans överens om att försöka ett par gånger och under tidens gång utvärdera hur jag mår både direkt efter besöket och dagarna efter. Skulle det vara så att det inte fungerar får vi helt enkelt hitta en annan idé eller avbryta. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vad skönt att hon läst på ❤

Svar: Aa verkligen=) Blev så förvånad samtidigt som det var en enorm lättnad att få komma till någon som inte tänker pressa mig tills jag kollapsar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-16 @ 13:54:23
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Maria

Hoppas att övningarna går bra ändå. Jag ska till sjukgymnasten nästa vecka för mitt onda knä.

Svar: Tack=) Åh, jag håller tummarna att ditt besök också går bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-17 @ 11:21:53
URL: http://www.iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0