♥Veckans Hiss & Diss♥ V.38

Tjo på er!
 
 Vilken vecka det vart för mig och den blev ju bättre än jag hade föväntat mig. Dessutom fick jag massa måsten avklarade i början av veckan även om jag missa hälften av allt jag hade tänkt ta upp under vårdsamtalen. Men det får jag försöka ta nästa gång jag ringer dem om mediciner eller på de väntade läkarbesöket om det inte dröjer för länge. I helhet är jag faktsikt rätt nöjd med veckan, vilket inte händer så ofta nu för tiden. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp:  Spa & massagen i Tordag var ljuvligt för min kropp.
Jag har även fått komma ut ett par gånger i veckan.
 
 
 
 
Tummen Ner: De svåra nervsmärtorna som vissa
dagar legat på en 8 på smärtskalan.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0