Dags för en avslappnade utflykt...

Hej på er!
 
Idag har jag kommit upp hyfsat tidigt för att vara jag. Det här med att gå upp tidigt just nu är riktigt tufft, men vad gör man inte för att få komma iväg på lite massage hos den bästa jag haft sen jag var på kryssning 2014. H*n är grym på att hitta punkterna som är huvudorsaken till mina smärtor och det kan jag säga att det är inte många som är kunniga på.
 
Jag mådde visserligen rätt kasst efter massagen sist och framförallt det första dygnen efteråt. Men när det väl börja klinga av så gick smärtorna ner ett par grader. Det var underbart att få bort spänningarna i nacken. Denna gången kommer vi lägga fokus på rygg och vader tror jag. Då det är dem ställen jag känner av mest just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Låter ju himla bra det där! Är det på fibro-trigger punkterna h*n trycker på? Hört talas om Fibro-massage och tänkte testa. Men det här lät ju väldigt bra för dig! Kram <3

Svar: Det var underbart! Japp precis, h*n kör triggerpunktmassage, vilket väldigt få massörer verkar vara kunniga på. Men nu har jag hittat en som är grym på det. Tycker absolut du ska testa det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-02 @ 13:58:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0