Paket med böcker...

Hej på er!
 
Igår anlände äntligen mitt paket med böcker eller det är snarare böcker till både mig, min mamma och storasyster samt till barnen. Vi brukar göra så att har vi alla beställningar som ska göras på en och samma sida beställer någon av oss åt alla på samma gång. Vi tycker det är smidigast så och sen ska vi ju ändå ner till syrran i helgen igen och då kan jag lämna över de som ska till henne.
 
Några av böckerna och kalenderar är tänka som läromedel till syrran som studerar just nu. Sen har vi ju mamma som behöver komma in i hur man använder internet och förhoppningsvis hjälper denna nybörjarguide henne att komma in i det lite. Jag själv valde bara boken Osynligt sjuk som jag tänkt läsa nu under våren/sommaren. kramiz<3
 
 
Detta beställdes denna gång:
 
Min pottkalender
 
Barn som bråkar: Att hantera känslostarka barn i vardagen
Av: Bo Hejlskov Elvén, Tina Wiman
 
Digitant: din nybörjarguide till den digitala världen
Av: Malin Perlheden
 
Osynlig sjuk: medan livet passerar
Av: Karin Alvtegen, Karin Thunberg
 
Barn i kramdalen: en saga om integritet, tafsare och nättroll
Av: Andreas Sjölander, Emelie Sjölander
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0