♥Veckans stolthet/Glädje V.14♥

Tjo fina ni!
 
Vilken vecka det vart av denna. Den har visserligen vart tuff på många plan men också en av de härligaste veckorna på ett bra tag. Jag har ju velat åka till syrran länge men tvingats ställa in pga infektioner. Så det känns underbart att vi äntligen lyckades få till det. Jag njuter för fullt av all värme och kärlek jag får av mina superhjältar. Kramiz
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
 
Jag lyckades ta mig till min storasyster.
 
  Jag orka följa med Wiirah till skolan
i Fredags trots krasch efteråt.
 
Fått höra så många härliga barnskratt
som fått mig le av glädje och lycka.
 
  Att jag kom iväg på en välbehövlig
massage i början av veckan.
 
 Att jag orkat ta mig ut i solen ett par gånger.
 
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0