♥Veckans stolthet/Glädje V.16♥

Hej på er!
 
I vanliga fall brukar ju dessa inlägg komma upp på en Söndag, men igår fick det bli lite bilder från vår Påskafton på bondgården. Då det blev en hel del bilder från vår vackra Lördag. Så sammarfattningen för vecka 16 solthet/glädje får komma upp nu istället. Veckan som varit har vart extremt tuff för mig när det kommer till kroppen. Att åka på både infektion och inflammation på sammagång är inte så smidigt. Men jag har trots detta ändå lyckats få fram fem saker som betytt extra mycket denna veckan. kramiz<3
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
 
♥  Fått en okej sömn trots orolighet innan läggdags.
 
  Jag orka följa med till Bondgården.
 
Vädret har vart underbart!
 
  Haft syskonbarn på besök.
 
Jag har bett om hjälp i tid när jag kände
att jag inte klara av saker på egenhand.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Vad är det för inflammation du åkt på? Förutom halsinfektionen.
Krya! Kram <3

Svar: Åkt på inflammation i matstrupen. Har ju haft svårt att svälja och känsliga kräkreflexerna senaste tiden. Så kommer troligen behöva göra en ordentlig utredning när det kommer till kräkreflexerna om besvären fortsätter. Tack. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-04-22 @ 16:12:09
Elin

Inflammation i matstrupen uppstår väl av att magsyran läcker upp (reflux-sjukdom)? Blir en skada som kroppen måste läka, därav en inflammation där? Eller har jag förstått det fel? Hoppas det löser sig, kram och krya! <3

Svar: Precis! Jag ska gå på Esomeprazol till nästa vecka och se om det har effekt, vilket jag än så länge inte tycker. Så detta kommer nog sluta med att det kommer behövas utredas mer för att ge mig rätt hjälp att dämpa problemen. Tack underbara du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-23 @ 00:34:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0