Dags att lämna ön...

Tjo underbara ni!
 
Då var dagen här då det är dags att packa ihop allt efter en underbar vistelse här på ön. Pappas semester är fortfarande inte helt slut än men nu till veckan som kommer ska vi åka upp till Västerås därför åker vi hem till stan redan idag, så jag ska få minst en heldags vila hemma innan vi åker iväg igen.
 
Det känns lite vemodigt att lämna mitt paradis samtidigt som jag är så taggad på att få träffa gammelfastrarna igen för sist fick vi ställa in pga jag var för sjuk för att resa. Så nu får vi hålla tummarna att jag håller mig frisk och att resan blir lättare tack vare den nya bilen som jag bara älskar. Jag sitter så mycket bättre i den! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0