Sammanfattning av min sommarlista 2019

Hej på er!
 
Det är visserligen ett tag kvar av sommaren men då pappas semester börjar lida mot sitt slut tänke jag nu sammarfatta min sommar utefter min lista jag skrev ner i min kalender i början av sommaren. Det blev ju en del överaskningar också. Jag fick bland annat åka en helikopter tur sjätte Juni och haft besök av alla syskonbarnen ute på ön. Sen har jag bara försökt njuta i solstolen i skuggan större delen av sommaren och till och med somnat i den. En väldigt lyckad sommar helt enkelt. kramiz<3
 
 
Punkter jag ville göra i sommaren:
 
Njuta av det fina vädret.
 Ha myskvällar utomhus
 Duscha i uteduschen.
 
Få bada ute minst 5 gånger.
 Årligt besök på slottet.
Åka till fiskehamnen för att käka lakritsglass.
 
 Släktbesök i Västerås. 
Sova i en skön hotellsäng.
Fira bloggen som fyller 10 år
Åka båt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0