Ändrade planer igår...

Hej på er!
 
Dagen blev verkligen som planerat igår men inte på ett negativt sätt utan vi fick hoppa över det svalkande badet för en tripp till affären istället. Vi fick nämligen besök sent igår kväll som gjorde att vi behövde fylla på kylskåpet. Jag följde frivilligt med som sällskap och för att få lite härlig pappatid. 
 
Det gjorde absolut inget att vi missa badet även jag hade sett framemot det. Jag tog mig en dusch i vatten slangen istället som är exakt samma vatten. Så svalka mig fick jag göra ändå tack vare pappas uppfinning. Om vädret inte blir allt för kasst nu i veckan kanske jag får en ny chans till bad antingen idag eller längre fram. Kramiz
 
 Kvällen var helt underbar:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0