Bakslag med halsont...

Goddag!
 
Idag är en tuff dag för lilla mig efter att ha vaknat upp med kramp/smärta i halsen som gör det svårt att svälja. Jag förstår inte varför det blir såhär till och från sen tonåren. Men jag misstänker att kall luft kan vara en bidragande orsak till det. Då Jag oftast får det i samband med att det är kallt ute och blåser mycket. Det vill säga att jag vistas utomhus eller i ett rum som vart för kallt.
 
Jag får försöka stå ut med smärtan idag och hoppas den försvinner fort denna gång. Jag får sån panik av att inte kunna svälja så får försöka dricka mycket vätska om fastföda inte fungerar. Det får i allafall bli sängläge och mycket vila under dagen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0