Efterlängtat bad...

Hej!
 
Igår var en långdag med solsken och värme som tog kol på mig mot slutet. Det var till och med varmt i skuggan så jag och tösen räkna bara ner timmarna till att pappa kunde släppa renoveringen av altan för att skjutsa oss. Tillslut kunde vi äntligen bege oss mot slottet för ett dopp och det var underbart att få svalka sig efter den värmen på dagen.
 
Dock tog det timmar att få ner temperaturen i mitt rum innan det var behagligt nog för att bädda ner sig för natten. Så jag och Wiirah hade lite myskväll och tjejsnack innan vi båda somna sött. Idag åker hon vidare och det kommer bli tomt i huset för mig som vanligt. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0