En lyckad födelsedag fick jag...

Tjo!
 
Ni anar inte vilken annorlunda men härlig födelsedag jag fick igår. Barnen gav mig en massa kärlek och sjöng för mig. Jag la och vila i skuggan i trädgården medans barnen lekte på tomten. Dessutom fick jag en efterlängtad massage som lätta upp alla spänningar i nacke, axlar och rygg. Jag kände dock mig rätt mör efter massagen och så även idag men det brukar vara värt de på sikt. 
 
Planen idag är bara att ta dagen som den kommer och hoppas den flyter på minst lika bra som igår. Jag hoppas även min lilla buse till guddotter kan låta bli mina ND i kylen idag för dem bwhöver jag själv just nu. Nä, nu ska jag plåga mig upp ur sängen och ta vara på några timmar av dagen innan vilan. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0