Ett bakslag mitt i värmen...

Tjo!
 
Idag blåser det enormt mycket ute och det känns i kroppen även om vindarna inte är jätte kalla denna gång. Benen är det stället på kroppen som värker mest och har gjort de till och från i flera dygn nu. Igår slog även febern till igen och håller i sig även idag. Men jag fortsätter försöka hålla mig i skuggan i omgångar.
 
Övrig tid ligger jag i sängen nu och kollar på sista säsongen av Orange Is The New Black som släpptes igår eller halvsover. Min favoritserie OITNB en sjuk men grymt bra serie som gett mig mycket skratt genom åren börjar nu lida mot sitt slut. Vilket känns jätte konstigt. kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0