Jag bara njuter nu...

Hej på er!
 
Igår hade jag en lite tuffare dag när det kommer till kroppen och även natten var rätt jobbig. Men trots det känner jag mig rätt peppad för denna dag. Jag har egentligen inget speciellt på schemat mer än att att det eventuellt blir ett svalkande kvällsbad senare sen när det är lite svalare ute. 
 
Jag försöker mest bara ta in och smälta allt det vackra här ute. Jag älskar även att gå runt i trädgården och fota då och då. Håller just nu på att lära mig fota tex. insekter. I övrigt hänger jag mest i solstolen under dagarna så fort det är skugga vid kökstrappan. Enormt mysigt att bara kunna slappna av. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

Påverkar vädret hur du mår? Alltså om du har mer smärta om det är för varmt/kallt?

Svar: Japp tyvärr påverkar vädret min kropp otroligt mycket. Regn, blåst och kyla tar hårt på kroppen medans en temperatur på ca 23-25 grader dämpar smärtorna. För varmt som det är just nu här på ön gör mig istället överhettad och då får jag försöka hålla mig där det är lagom temperatur som i skuggan tillexempel. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-07-24 @ 21:52:10
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0