Nu börjar det komma tecken...

Hej underbara ni!
 
Dagarna här flyter på rätt bra även om det börjar bli lite tufft nu när försmärtorna inför mensen börjar smyga sig på. Igår klinga magsmärtorna av ett par grader efter att bebis M hade fått traska lite på min mage. Får se det kanske blir så att hon får göra det lite idag med.
 
I övrigt vet jag faktiskt inte vad som sker idag. Tänkt ta allt som det kommer och har jag tur kanske jag får mig en härlig vilostund på eftermiddagen.  Allt för att göra kroppen redo inför mensen som jag misstänker kommer bli tuffare än sist. Kramiz💖
 
Lilla M somna visst mitt i måltiden
efter att hon busat med mig:
 
Jag som smärtpåverkad men stolt:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0