Nu gör det ont....

Tjo!
 
Idag är en kämpig dag när det kommer till kroppen. Jag har förutom smärtorna i benen och yrseln nu även åkt på nackspärr på vänster sida då jag troligen sov konsstigt under vilostunden igår. Denna dag kommer bli en utmaning för jag kan knappt röra mig utan att jag skriker av smärta för det gör så ont. Jag ska i allafall försöka göra mig en provisorisk riskudde av strumpor och se om jag lyckas få ner lite av smärtan.
 
I övrigt blir det nog ännu en lugn dag här på ön. Vädret är ganska bra idag så kanske blir lite vila i solstolen sen om kroppen går med på det. Pappa håller på att få ordning på min trappa till mitt rum för den har vart rätt ostadig de senaste åren. Så nu tog vi beslut att byta ut brädorna till lite tjockare och se om det gör trappstegen lite stadigare att gå på för mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0