Perfekt för ett dopp...

Hej underbara ni!
 
Idag mår jag betydligt mycket bättre när det kommer till febern. Jag har dock rätt ont i benen fortfarande. Så tror jag får be mamma eller pappa masssera mina vader ikväll och se om det lindrar lite och håller sig febern borta kanske jag kan köra TENS-apparaten. Men det får i såfall bli efter jag och pappa vart iväg på vårat svalkande kvällsbad vid slottet.
 
Vi var även vid slottet igår kväll en sväng efter jag hade sovit ett par timmar i solstolen. Det var så behagligt att bara sitta i vattnet i ca 20 min innan vi plåga oss upp för att hinna hem till kvällsmaten. Mina tider för mat är ritkigt viktiga för mig att försöka hålla så gott det går annars hade jag gärna stannat längre i vattnet. Vattnet var liksom varken för varmt eller för kallt för mig, det var alldeles lagom. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0