Regn = Mysdag inomhus...

Goddag!
 
Då var vändning med vädret redan här och idag regnar det rätt mycket. Så lär inte kunna vara ute speciellt mycket idag. Jag och min nya stödnalle Ugglan som ännu inte fått ett namn kommer istället ligga nerbäddad och se på serier eller film. Misstänker att det kommer bli ett par tårar under dagen och då finns Ugglan där vid min sida. Jag behöver ta det lugnt och försöka vila så mycket det bara går nu under de närmsta dagarna innan mensen som kommer.
 
Kroppen strejkar rätt mycket och värst är smärtorna och yrseln som tycks öka för varje dag nu, vilket inte är så konstigt med tanke på vädret och vad som väntar. Men jag försöker trots det hålla humöret uppe så gått det går och jag försöker verkligen njuta av varje dag som jag har kvar här ute på ön innan jag måste flytta hem till stan igen. kramiz<3
 
Idag är det jag och Ugglan som får
försöka göra det bästa av dagen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0