Midsommar är här...

Hej på er!
 
Första kvällen här ute gick super bra och det syntes att tösen njöt över att vara tillbaka på ön precis som jag. När vi lämna hemma i stan ösregnar det men här på ön strålade solen och det var lagom varmt utomhus. Så vi passa på att vara ute en stund innan klockan blev dags för läggdags. 
 
Idag får jag lida rejält efter bilresa och uppoffringen jag gjorde för tösen skulle ha roligt igår kväll. Men vi har ju bara tänkt fira midsommar lugnt, så det känns okej än så länge. Det är bara hoppas jag klarar dagen utan allt för mycket tårar. Vill ju få en härlig midsommar som jag kan minnas. Kramiz
 
💖Glad midsommar underbara ni💖
 
 
Nöjd tös som vann i kubb sent igår kväll:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0