Startar veckan med små förbättring...

Hej fina ni!
 
Jag börjar äntligen återhämta mig nu efter mensen och det känns underbart. För så ont som jag hade i kroppen i slutet av förra veckan var riktigt kämpigt och det var många gånger på gränsen till att jag kunde hålla tårarna borta vissa stunder. Nu hoppas jag på att få ett par lugna nätter iallafall så jag verkligen kan få min efterlängtade sömn.
 
Jag hoppas också svettningarna avtar nu så jag slipper känna mig dräkt i svett dygnet runt. I övrigt är jag helt klart redo för en ny vecka och nya tag även om veckan inte lär bli som det var tänkt från början. Jag skulle egentligen iväg denna veckan men får vänta med det ett tag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Hej, jag tänkte. Är du sjukskriven eller sjukpensionär? I så fall för vad och när blev du det? Vet ju att FK blivit så mycket hårdare. Förlåt om det är en privat fråga, du svarar på det du vill såklart. Kram <3

Svar: Hej! Jag går hemma 100% till följd av ME:en och Fibromyalgin sen flera år tillbaka då jag efter mkt kämpande inte klara slutfölja skolan pga sjukdomarna. Ja, det stämmer och främst när det kommer till sjukersättning. Det är helt galet att man som sjuk ska behöva strida mot FK. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-18 @ 13:04:07
Anna-Maria

Vad skönt att det ändå vänt och börjar gå lite åt ett bättre håll! Den där eviga berg-och-dalbanan tar verkligen på orken! Hoppas att veckan blir bra även om du ändrat planerna! :)

Svar: Visst tar det enormt med energi. Man får passa på att njuta när kroppen håller sig hyfsat lugn för man vet aldrig när det vänder igen. Tack, hoppas din vecka blir så bra det bara går. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-18 @ 20:15:31
URL: http://www.amoll.net
Elin

Tack för ditt svar! Men går hemma, är det sjukpensionär på 100% eller sjukskriven? Det är jätteintressant att veta eftersom jag själv kämpar mot FK nu pga min ME och blir nekad. Men du kanske blev sjukskriven/sjukpensionär innan de blev hårdare med reglerna? Kram

2019-04-13 @ 11:14:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0