En bättre dag som tur är...

Hej på er!
 
Ny dag med nya möjligheter sägs det och idag känns det verkligen som en bättre dag jämför med gårdagen som vart riktigt kämpig. Då magsmärtorna kom i anfall och att jag var svullen så misstänker jag att det var något jag åt i söndags som jag inte tål eller snarare som magen inte klarar av för den listan är tyvärr lång. Dock brukar jag sällan få så ont i magen som jag fick denna gång sen jag börja undvika/minska ner på allt magen/tarmarna reagerar på.
 
Idag är planen att  börja packa lite inför min tripp till ön men får se vad kroppen tillåter allt efter som. Det är ingen brådska med det än så länge. Jag åker ju inte förrän på Torsdag någon gång och packa tar kanske 30 min max för mig med min packlista. Men innan jag ens ger mig på att packa har jag tänkt ta mig ut i solen en stund och bara andas. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0