Njuter av att vara på ön igen...

Hej på er! 
 
Vad underbart det var att komma ut hit igen även om resan var extremt tuff och påfrestande för kroppen. Det blev inte mycket gjort igår när jag kom ut hit utan det blev nästan direkt sängen för ett par timmars sömn. Jag kände hur kroppen skaka och hur smärtorna öka av att bara åka bil 1 timme. Det här med resa tar så mycket mer på kroppen än vad man tror tyvärr.
 
Idag är planen att försöka städa i ordning mitt egna rum. För nästa gång vi åker ut ska jag bosätta mig där istället för rummet jag lånar just nu. Pappa kommer få hjälpa mig lyfta undan saker samt dammsuga då det något min kropp inte klarar av utan försämring. Det ska bli så skönt att få rummet redo för sommaren. Kramiz
 
Vädret är på topp idag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0