Gick bra igår fram till kvällen...

Hej på er!
 
Gårdagens sjukvårdsbesök gick supersmidigt och jag var klar på mindre än 20 minuter. Det som tog tid var att frakta sig dit och hem igen. Men som tur var det inte super kallt ute, så jag frös inte speciellt mycket när jag satt och vänta utan njöt snarare av solen som titta fram en stund.  Jag fick mig lite frisk luft innan jag sov middag.
 
Dock fick jag ett "anfall" sent igår kväll, det kom till en början lite smyggandes, men ju mer tiden gick kände jag att det är nog ett kraftig denna gång. Jag slängde i mig lite näring innan jag bädda ner mig i sängen och bara försökte slappna av och andas mig igenom smärtorna. Tillslut lyckades jag i alla fall somna, vilket var så skönt trots att jag sovit halvdålig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0