Tuff start på en ny dag...

Hej!
 
Idag känner jag mig långt ifrån bra i kroppen. Förutom morgonillamående som gör att jag knappt klarar äta så har jag svåra smärtor i både benen och armar. Denna dag kommer bli tuff men jag ska försöka göra mitt bästa för att klara den så bra det bara går.
 
Det kommer ju få bli en hel del vila för mig. Så vi får se vad jag orkar hitta på senare sen. Men just nu är det prio att försöka sova en stund för att se om det lugnar illamåendet lite därefter ska jag försöka äta igen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love💖
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Hoppas du känner dig bättre snart! :)

Svar: Får hoppas det. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-10-17 @ 19:41:21
URL: http://fshddaniel.blogg.se
narcoffer

Åh, jag hoppas dagen blev bättre än morgonen! Dåliga dagar är inte kul ... :-(

Svar: Jadå dagen gick något bättre än morgonen trots att illamåendet höll i sig. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-10-17 @ 22:37:47
URL: http://narcoffer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0