♥Veckans Stolthet/Glädje v.41♥

Hej på er!
 
Denna veckan har minst sagt vart blandad kan jag tycka. Vissa av dagarna har vart extremt tuffa att ta sig igenom medans andra har gått rätt okej. Jag har mest försökt ta det lugnt och fokusera på att hitta en vardag som fungerar med den lilla energi jag har just nu. Vilket inte är så lätt alla gånger. Men trots allt strul med kroppen har jag ändå lyckats få ihop ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag de senaste veckorna:
 
Vart en snabb sväng hos syrran. Så mysigt!
 
Fått i mig bra med frukost varje dag.
 
Orkat duscha av håret och smörjt in hårbotten.
 
Fira mamma med god mat.
 
♥  Pusslat lite då och då.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0