Dags för Spa....

Goddag!
 
Idag vakna jag upp med nackspärr och smärtor kring skulderbladen. Antingen överasträngde jag mig igår vid pusslet (som blev klart) eller så måste jag ha legat jätte konstigt under natten. Men jag brukar inte ligga konstigt när jag har kuddar som stöttar upp. I övrigt mår jag okej idag, ingen feber, huvudvärk, dock har jag fortfarande slemhostan kvar som börja för över en månad sen.
 
Idag är planen att åka iväg på spa för att få tillgång till varmastenen och bastu. Jag hoppas det mjukar upp kroppen lite. Kommer jag dessutom i väg nu precis när dem öppnar brukar det vara lite med folk. Vilket jag tycker är skönt och avkopplande för på eftermiddag kan det bli rätt trångt och eländigt. Man får ha sina knep för att undvika mycket folk! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad kul att du blev klar med puzzlet :D Så fin du är, som alltid :)

Svar: Åh tack underbara du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-10 @ 00:05:28
URL: http://nouw.com/fryksater


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0