Väntas bli en mysig helg...

Tjo!
 
Idag tittar solen återigen fram och det gör mig så glad. Jag mår faktiskt lite bättre i kroppen efter att jag igår lyckades få ner smärtorna en hel del. Det var tur att jag tog tag i det direkt denna gång. Redan på eftermiddagen var jag tillräckligt okej för att orka gå bort till min lillebror och hans familj en stund för att lämna lite saker. Det var så mysigt att träffa pojkarna och alla deras husdjur. Det värmer så i hjärtat och se hur glada dem blir när dem får syn på en. 
 
Idag har jag bara ett uppdrag och det är att åka till jysk och få tag på lite grejer som är akut med. I övrigt blir det bara mys här hemma med tösen tror jag i alla fall. Har vi tur kanske jag orkar se film senare sen eller så hemmaspa som tösen älskar attt göra när hon är här. Men får se hur kroppen mår sen i eftermiddag för allt kan ändras så snabbt nu när jag är i ett Skov. En timme i taget och sen hoppas att kroppen klarar det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0