Sängläge och ännu mer vila...

Hej!
 
Gårdagen blev allt annat än lätt igår eller rolig för den delen heller. Jag försökte vara uppe för måltiderna men det var knappt så jag klara av dem heller. Det blev alltså inte så mycket fast föda igår men jag fick i mig både näringsdrycker och favoritsaften. Det var riktigt tufft att ligga ner och speciellt efter att ha legat ner totalt 21 timmar innan det var dags att sova för natten igen. Bröstkorgen gjorde svin ont eller egentligen är det revbensbrosken som ömmar. Idag känner jag mig lite starkare så hoppas få i mig lite mer föda för jag vill verkligen inte tappa i vikt nu när jag kämpat mig upp. Men annars blir det ännu en lugn dag för lilla mig som behöver vila kroppen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Här kommer det massor av styrkekramar 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Håller tummar att det snart blir bättre.

Svar: Åh vännen! Kramar till dig också<3
Verkar som jag sakta blir starkare igen, men blir ändå en fortsatt lugn vecka för att inte riskera bli sämre.
♥JèÑnIèY♥

2020-08-12 @ 12:18:41
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0