♥Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar nu lida mot sitt slut och det då med blandade känslor jag ska sammanfatta den sista veckan av pappas semester. Vädret har verkligen vänt från skiftande väder till vackert väder där det knappt blåser alls. Min kropp har kanske inte varit den bästa i veckan men några sista sommarminnen har jag allt fått som jag kommer se tillbaka på. Här kommer fem saker jag är mest stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Orkat ta två svalkande kvällsdopp vid slottet.
 
Suttit ute i skuggan korta stunder.
 
♥ Fått ordning på mitt lilla
fönster med hjälp av pappa såklart.
 
 Kört en kväll med TENS.
 
Kom hem till stan efter mycket om
och men.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0