Ännu en lång natt är förbi...

Hej på er!
 
Inatt var en extremt kämpig natt inte nog med att jag fick ändra sovposition gång på gång för att kunna andas ordentligt, så gjorde febern mig även förvirrad. Tack och lov mår jag något bättre just nu även om andningen är jobbig och kroppen är svag. Imorgon väntas läkarbesök och jag hoppas dem kan göra något för att underlätta. 
 
Idag blir det att försöka sitta upp så mycket det bara går och där emellan vila mig i sängen. Jag blir fruktansvärt snurrig av att sitta upp, men samtidigt måste jag göra det för att lättare få upp allt slem som bildas. Får se hur dagen går och vad jag klarar av. Men en sak vet jag att när jag är frisk från denna envisa infektion ska jag belöna mig själv. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0