Äntligen börjar det vända...

Tjo!
 
Äntligen är dagen här som jag längtar efter nu sen infektionen slog till, nämligen att få känna att det går åt rätt håll. Nu äntligen gör det det även om jag tror det kommer ta lång tid för mig att återhämta mig efter dessa veckor. Ett steg i rätt riktning i alla fall och det känns som en lättnad. Jag är så trött efter alla de långa nätterna av hostattackerna.
 
Dock är tösen väldigt hängig istället och för att hålla hennes humör uppe tänket jag att vi ska försöka ha lite spa-kväll här hemma framför någon mysig film om vi har ork över. Ibland blir det inte som planerat och de senaste veckorna har verkligen vart en utmaning. Men förhoppningvis fortsätter det gå åt rätt håll nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Jag håller alla tår o tummar på att du blur bättre nu.
Kram ❤️

Svar: Tack underbara d<3. Det går åt rätt håll nu, men det kommer nog ta ett tag innan hostan försvinner helt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-11 @ 14:49:51
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0