Blir bara sämre just nu...

Tjo!
 
Hemresan gick så mycket bättre än väntat igår och jag mådde okej i början av kvällen men ju närmare midnatt klockan blev ju sämre börja jag känna mig. Idag mår jag betydligt sämre, så det var tur att jag reste igår och inte idag för det hade jag inte klarat.
 
Men tyvärr har jag fått avboka fika-träffen på tordag. Jag har sett framåt det så mycket att jag verkligen har hoppats in i det sista på att kunna komma iväg dit. Men efter ha vaknat idag insåg jag att det finns inte en chans att jag hinner bli frisk/stark tills dess. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Men vad tråkigt att höra att du mår sämre :( kram <3

Svar: Ja, denna veckan blev minst sagt allt annat än var som var tänkt. Men när jag är stark igen ska jag belöna mig själv för att jag tog mig igenom den. kramiz fina du<3<3<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-05 @ 14:00:44
URL: http://https://missjennifermarie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0