Dagens planer mitt i frustrationen...

Tjo!
 
Jag är så trött och matt i kroppen idag att jag knappt vet vad jag heter eller har kontroll över mina rörelser. Men jag ska klara av dagen även om jag tror det kommer bli en del tårar av frustration.  Varje liten del av vardagen är en utmaning, som att få i mig tillräckligt med näring till expempel och framförallt behålla det när hostan kommer.
 
Jag ska försöka vila så mycket det bara går under dagen nu för ikväll vill jag verkligen orka med Mellomys med familjen. Låtarna i år har än så länge vart rätt trista kan jag tycka. Men det finns ju inte så mycket annat att titta idag, så får försöka stå ut. Nu ska jag bädda ner mig och vila en stund medans tösen ska låna min dator. kramiz<3 
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0