Dags att återvända hem...

Hej på er!
 
Då var dagen här då det är dags att bege sig hemåt igen. Det känns lite trist samtidigt som jag vet att min kropp behöver återhämta sig nu efter infektionen. Dessutom har jag ett par viktiga möten i vecken som jag måste komma iväg på.
 
Vistelsen här må ha varit tufft pga infektion, men det har vart så skönt att få komma bort lite. Få en paus från vardagen och bara fylla på med kärlek och värme. Så välbehövligt! Det dröjer nog inte länge innan jag är tillbaka här. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jennifer

Borta bra men hemma bäst fina du! <3

Svar: Ja, jag trivs visserligen lika bra här i stan, på ön och hos syrran. Men nu när man är utslagen av förkylningen är det alltid skönt att ha mamma nära. kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-03 @ 22:05:51
URL: http://https://missjennifermarie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0