Dags för läkarbesök...

Tjoo!
 
Då var det äntligen dags för läkarbesöket som jag misstänker kommer handla om allt möjligt. Då det varit kämpigt sen i Augusti för mig så finns det en del att prata om. Dessutom finns det fortfarande många obesvarade frågor som jag hoppas få lite mer klarhet i denna gång. Jag hoppas även att det är en bra läkare, men min pappa ska vara med oasvett då det alltid är skönt att ha ett par extra öron.
 
Natten tills idag sov jag katastrof pga hostan så får se hur denna dag slutar. Paniken över att försöka vila växer ju jobbigare hostan blir. Försöker halvsitta i sängen när jag sover men svårt när man ligger i en våningsäng med begränsar utrymme på höjden. Jag vill bara att det ska vända nu, är så slit på energi. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Hoppas du får lite klarhet i frågor under läkarbesöket. Ta hand om dig! :)

Svar: Ja ett par frågor blev besvarade i alla fall. Det ska jag försöka göra. Ha en super fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-07 @ 11:36:02
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0