Efterlängtad kompisträff på schemat...

Tjo på er!
 
Idag ska jag i alla fall åka iväg för att träffa min älskade bästis A och det ska bli så trevligt att ses igen. Välbehövlig kompisträff känner jag då det var ett bra tag sen sist pga infektionen jag åkte på. Nu är jag tillräckligt okej för att orka ta mig utanför hemmet en stund även om jag tror det kan komma kosta en del på kroppen.
 
Det senaste dygnet har dock vart turbelt, men vad som skett lär jag inte gå in på här. Det är alldeles för privat. Det har satt sina spår i mig och det kommer nog ta sin tid att ta in allt. Men det får ta sin tid. En stund i taget. Nu ska jag mig redo för utflykten innan tårarna åter rinner ner för kinden av berg och dalbanan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jozzan

💪💕

Svar: Älskar dig syrran<3 <3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-21 @ 18:07:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0